با این 6 نکته فورا یک خانه تمیز آماده کنید


یک مهمان غیر منتظره، دیدن دوستی در محله و دعوت ناگهانی آن به خانه، همه این اتفاق ها که به طور غیر منتظره ای پیش می آیند می توانند ما را نگران کند؛ نگران از نداشتن خانه تمیز، اینکه وضع و اوضاع خانه مان در حال حاضر چگونه است؟!



هنگامی که برای خانه ای کمتر از حد معمول و دقیقا پنج دقیقه برای تمیز کردن آن وقت دارید، این شش نکته را در سریع ترین زمان ممکن رعایت کنید تا دچار دردسر و نگرانی نشوید:


 

1.     توالت را تمیز کنید. یک اسپری سریع با تمیز کننده را بردارید و با برس آن را بشویید. صندلی، مخزن و کف اطراف آن را با دستمال توالت پاک کنید و آنها را شستشو دهید. لباسشویی را بردارید (دوبار چک کردن لباس زیر) و سینک ظرفشویی را پاک کنید.


2.     نقاط مشترک را پیدا کنید. فضایی را اختصاص دهید که در آن توجه مهمانان خود را متمرکز کنید. اگر اتاق نشیمن است، جداول را جدا کنید (یک سبد پیدا کنید و وسایل نامناسب را داخل آن قرار دهید) گرد و غبار تلویزیون این یک نقطه کانونی در بیشتر اتاق ها است و آخرین چیزی که می خواهید این است که روی گرد و غبار تمرکز و آن ها را از روی وسایلی مثل میز و تلویزیون پاک کنید.


3.     چراغ های روشن را کم کرده یا پرده ها را ببندید. هرچه نور کمتری به گرد و غبار قفسه ها و میزهای کناری شما برسد، بهتر است.


4.     از یک حالت مو استفاده کنید. اگر حیوانات خانگی دارید، از دستکش لاستیکی یا غلتک پرزدار برای از بین بردن موهای حیوانات خانگی که روی سطح نشسته استفاده کنید. اگر این کار را نکرده اید، مهمانان شما متوجه می شوند. اگر شما فکر کنید، آنها دو بار فکر نخواهند کرد.


5.     ظرف ها را ناپدید کنید. برای این ترفند جادویی، شما به یک ورقه و اتاق پخت در اجاق گاز خود احتیاج دارید - زیرا در آنجا قرار است ظروف شما برود. در مدتی که شما برای گفتن "abracadabra" نیاز دارید، سینک ظرفشویی شما خالی و آشپزخانه شما قابل نمایش است.


6.     ترجیحا مهمان را برای یک نوشیدنی یا شام دعوت کنید یک جای دیگر؛ شاید این راه حل بهتر و بی دردسری باشد.


این نکات ریز ولی همیشگی می تواند به شما در برخورد با مهمان ناخوانه کمک کند که از پس یک پذیرایی بی ذغذغه بربیایید. امیدوارم این نکات سریع تمیز کردن به شما کمک کند تا اولین احساس خوب را ایجاد کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد