اگر یک ماه این لوازم خانگی را تمیز نکرده اید، بهتر است که سریعتر این کار را بکنید

اگر یک ماه این لوازم خانگی را تمیز نکرده اید، بهتر است که سریعتر این کار را بکنید.

احتمالا زمان این است که چرخش تمیزکاری خود را انجام دهید تا یک وقت به تعمیر ماشین لباسشویی گرفتار نشوید!


داخل ماشین لباسشویی را تمیز کنید

شما فکر می کنید که دستگاه ماشین لباسشویی برای شستن لباس ها همیشه تمیز می ماند؟! درست است؟ متاسفانه این منطق نادرست است. ماشین لباسشویی مطمئنا می تواند لباس های شما را به خوبی تمیز کند، اما اگر به طور مرتب ماشین لباسشویی را تمیز نکنید، ممکن است با مشکلات جدی کپک روبرو شوید.

 

نکته حرفه ای: آیا باید آن واشر را تعمیر کنید؟ این  مقاله به شما در تعمیر ماشین لباسشویی کمک می کند.

 

وقتی به آن فکر می کنید، نیاز به تمیز کردن ماشین لباسشویی کاملا منطقی است. دستگاه آلودگی لباس های شما را پاک می کند و بدیهی است که این آلودگی به تمیز شدن نیاز دارد. ماشین های لباسشویی پس از مدتی به راحتی می توانند آلودگی ها، باکتری ها و حتی قارچ ها را جمع کنند. اگر مراقب تمیز کردن ماشین لباسشویی نباشید، عواقب عمده ای در پی خواهد داشت.

در اینجا دو نکته برای تمیز کردن آن وسایل سخت شستشو آورده شده است.

 

دو روش برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

از آنجا که بیشتر لباس ها به شستشوی سرد نیاز دارند، آب گرم اغلب از طریق دستگاه حرکت نمی کند. اولین کاری که می توانید انجام دهید شستن دستگاه با آب گرم - شامل سفید کننده است. این به شما کمک می کند هر گونه باکتری یا اشکال در حال حاضر در دستگاه شما قرار دارد از بین برود.

 

اگر ماشین لباسشویی شما بوی نامناسبی دارد، احتمالا به این معنی است که مقداری قالب برای مقابله با آن وجود دارد. اگر درب ماشین لباسشویی غالبا برای خشک شدن باز نباشد، این اتفاق می افتد. رطوبت موجود در دستگاه می تواند جمع شود. صفحه ورودی ماشین لباسشویی شما نکته دیگری است که باید بررسی کنید آیا واشر به درستی کار می کند یا خیر؟!

 

اجرای چرخه تمیز کردن

دستگاه شما احتمالا عملکرد چرخه تمیزکاری دارد. توصیه می شود بسته به نوع استفاده، هفته ای یک یا دو بار با ماشین لباسشویی چرخه تمیز کنید.

 

تمیز کردن با سفید کننده

اگر ماشین لباسشویی شما چرخه تمیز ندارد، می توانید با استفاده از آب داغ، دستگاه را با شستشوی اضافی با نصف فنجان سفید کننده، به همان اثر برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد