7 نکته ای که باید قبل از استخدام نظافتچی و پیمانکار تمیزکاری جدید بپرسید


در ماههای بهار و تابستان کار نظافت منزل و ساختمان زیاد است، اما استخدام نظافتچی و پیمانکار تمیزکاری برای تمیز کردن تأسیسات هم کم درخواست نمی شود. به طور معمول، این موارد به پیمانکارهای نظافتی که از قبل صلاحیت شده اند تحویل می شوند.


 

در اینجا 7  نکته ای را که باید قبل از استخدام نظافتچی و پیمانکار تمیزکاری جدید بپرسید به شما می گوییم.

 

تازه شروع کنید.


اولین قدم با شما شروع می شود. اکنون نظافت همه چیز به سلامتی مربوط می شودیک مرکز ایمن و سالم همان چیزی است که هم اکنون از پیمانکاران نظافت و صنعت حرفه ای نظافت انتظار می رود مشتریان خود را در اختیار آنها قرار دهند.

 با در دست داشتن RFP تجدید نظر شده، در اینجا هفت منطقه وجود دارد که می توانید قبل از استخدام پیمانکار تمیزکاری جدید در سال جاری از آنها سوال کنید.


 

1.    آموزش و گواهینامه


شما باید بپرسند آیا پیمانکاران نظافت، آموزش ویژه ای در زمینه کنترل عفونت دیده اند؟ اگر این موارد را داشته باشند، این نشان می دهد که سازمان آنها همه گیری را بسیار جدی گرفته و اقدامات اضافی را برای یادگیری نحوه به حداقل رساندن شیوع بیماری از طریق استراتژی های تمیز کردن اثبات شده و موثر انجام داده است. برنامه مجوز رسمی جدید موجود بیش از حد مانند وجود دارد.


 

2.    تجربه تمیز کردن ویروس کرونا


به دلیل جدی بودن بیماری همه گیر، من بسیار توصیه می کنم پیمانکاری را استخدام کند که قبلاً تجربه مقابله با این ویروس را داشته باشد. تا زمانی که واکسن COVID-19 گسترده نباشد، تمیز کردن و ضد عفونی موثر بهترین دفاع ما در برابر شیوع این بیماری است.


 

3.    کارمندان در مقابل پیمانکاران مستقل


پیمانکار نظافتی را انتخاب کنید که کارمندان خودش را استخدام کند. این مهم بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. به این ترتیب، پیمانکار در مورد نحوه انجام وظایف کارکنان، نحوه تمیز کردن امکانات مشتری و نحوه استفاده از آنها برای جلوگیری از شیوع عفونت اظهار نظر می کند.


 

4.    کنترل کیفیت


به دنبال یک پیمانکار نظافت با برنامه کنترل کیفیت رسمی باشید. این برنامه باید شامل موارد زیر باشد:

·       ارائه گزارش های بازرسی ماهانه / فصلی به مدیریت

·       بازرسی های منظم در ساعات تمیزکاری و در صورت لزوم اقدامات اصلاحی با کارگران متولی

·       سیستمی برای ردیابی درخواستهای مشتری و تأیید این درخواستها مورد توجه قرار گرفته است

·       شاخص های اصلی عملکرد (KPI)، مانند چگونگی کاهش شکایات مشتری در یک دوره مشخص، ایجاد شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد